ژاوی:امیدوارم محرومیت سوارز کاهش یابد
بارسا نیوز تبليغات

نتيجه ي آخرين بازي

بارسلونا بارسلونا
6
بيلبائو
لئون
0

بنر ما در اين وب سايت

http://barcahome.loxblog.com
8:59 جواد

 ژاوی، هافبک باتجربه بارسا، اعلام کرد که او و هم تیمی هایش امیدوارند که محرومیت لوئیس سوارس توسط دادگاه حکمیت ورزشی (CAS)، کاهش پیدا کند.

این ملی پوش اروگوئه به دلیل گاز گرفتن جورجیو کیه لینی در دیدار مقابل ایتالیا در جام جهانی، برای 4 ماه از همراهی تیمش محروم شد و فیفا فرجام خواهی او را رد کرد اما او فرجام خواهی دومش را به دادگاه حکمیت ورزشی ارائه داد و ژاوی امیدوار است که محرومیت هم تیمی جدیدش کاهش پیدا کند.
او به خبرنگاران گفت:" لوئیس یکی از بهترین مهاجمان و بازیکنان دنیاست. او فصلی فوق العاده با لیورپول داشت و یک خرید فوق العاده است. من رابطه خوبی با او دارم. او آدم فوق العاده ای است و با آغوش باز از او استقبال می کنیم. امیدوارم که دادگاه حکمیت ورزشی محرومیت او را تا جای ممکن کاهش بدهد."
ژاوی همچنین در مورد زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم فعلی پاری سن ژرمن، که یک فصل ناموفق در بارسا داشت و بعدا در کتاب زندگی نامه اش، از گواردیولا و چند بازیکن بارسا از جمله ژاوی، انتقاد کرده بود، هم صحبت کرد و گفت:" من هنوز هم رابطه فوق العاده ای با او دارم. او آدم بزرگی است و علی رغم اینکه تنها یک سال اینجا بود اما تاثیرش را گذاشت."
 
منبع:آی اسپورت
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خانه بارسایی هابارسابارسلوناژاویسوارز
ادامه خبر...